Cicle de conferències

«Gabriel Galmés, el rei de la selva»

Amb els objectius de conèixer Gabriel Galmés des dels vessants literari, periodístic i personal i de difondre’n la seva obra i valorar-ne l’actualitat, a partir de l’1 de febrer de 2019 comencen les conferències dels divendres de l’Escola de Mallorquí.

Aquest cicle està coordinat conjuntament entre l’Escola de Mallorquí-Ajuntament de Manacor i el CEP de Manacor.

Destinataris: públic en general i 20 places disponibles amb crèdits de formació permanent del professorat adreçades a docents.

Inscripcions: del 14 al 24 de gener de 2019, presencialment a l’Escola de Mallorquí.

Per sol·licitar crèdits de formació permanent consultau l’apartat INFORMACIÓ I MATRÍCULA del díptic que hi ha aquí baix publicat: