Per vintè any consecutiu l’Escola Municipal de Mallorquí ha convocat el Concurs de Cartells dels Cossiers adreçat a alumnes escolaritzats al municipi de Manacor nascuts entre el 2001 i el 2007.

L’objectiu del concurs és donar a conèixer aquesta dansa ritual del municipi i alhora convertir el treball guanyador en el cartell que anuncia les sortides dels Cossiers, que enguany són divendres 27 de maig (dia del pregó de les Fires i Festes) i diumenge 5 de juny (dia del St. Crist i Cinquagesma).

En Daniel Troya Lucumberri, alumne de 2n de Batxillerat de l’IES Mossèn Alcover, ha estat el guanyador del XX Concurs de Cartells.

En el cartell hi trobareu les sortides dels Cossiers, que enguany són divendres 27 de maig (dia del pregó de les Fires i Festes) i diumenge 5 de juny (dia del St. Crist i Cinquagesma).

Us hi esperam!

Els dos dissenys finalistes són de Miquel Veny Moragues i de Lucía Díaz Hernández, també de l’IES Mossèn Alcover.