Per vint-i-unè any consecutiu l’Escola Municipal de Mallorquí ha convocat el Concurs de Cartells dels Cossiers adreçat a alumnes escolaritzats al municipi de Manacor nascuts entre el 2002 i el 2008.

L’objectiu del concurs és donar a conèixer aquesta dansa ritual del municipi i alhora convertir el treball guanyador en el cartell que anuncia les sortides dels Cossiers.

En Joan Pons Servera, alumne de l’IES Mossèn Alcover, ha estat el guanyador del XXIè Concurs de Cartells.

En el cartell hi trobareu les sortides dels Cossiers, que enguany són diumenge 28 de maig (festa del Sant Crist i Cinquagesma) i divendres 2 de juny (dia del pregó de Fires i Festes).

Us hi esperam!

Els dos dissenys finalistes són de Martina Duran Amengual i de Luís David Amador Campos, també de l’IES Mossèn Alcover.