Per vint-i-dosè any consecutiu l’Escola Municipal de Mallorquí ha convocat el Concurs de Cartells dels Cossiers adreçat a alumnes escolaritzats al municipi de Manacor nascuts entre el 2005 i el 2009.

L’objectiu del concurs és donar a conèixer aquesta dansa ritual del municipi i alhora convertir el treball guanyador en el cartell que anuncia les sortides dels Cossiers.

N’Aina Rosselló Vaquer, alumna de l’IES Mossèn Alcover, ha estat la guanyadora del XXIIè Concurs de Cartells. Maria Pérez Llull ha estat la finalista en la categoria de batxillerat i Clàudia Gonzàlez Torres en la categoria d’ESO.

En el cartell hi trobareu les sortides dels Cossiers, que enguany són diumenge 19 de maig (festa del Sant Crist i Cinquagesma) i divendres 24 de maig (dia del pregó de les Fires i Festes).

L’acte d’entrega de premis d’aquest concurs de cartells tendrà lloc dilluns dia 27 de maig a les 18 h a l’Escola Municipal de Mallorquí.

Us hi esperam!